GY.I.K

Gyakran Ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit jelentenek a termék adatlapon lévő jelölések?

A termékek elérhetőségét az alábbiak szerint jelöljük:

A termék raktáron van státusz megjelölés

A termék raktáron van (zárójelben az aktuális db szám), és amennyiben munkanapokon 12.00 ig leadod a rendelésed akkor azt nagy eséllyel még aznap át is adjuk a futárnak kiszállításra. A várható szállítási időpontját - ami jellemzően 1-2 munkanap - megtalálod a termék adatlapjánál is. 

Előrendelhető termék státusz megjelölés

Előrendelhető státuszt kap egy termék, amely ugyan pillanatnyilag elfogyott, de már beszállítás alatt van az utánpótlása. A termék adatlapon láthatod a várható raktárra érkezés időpontját is, amellyel úgy kell kalkulálj, hogy abban azért előfordulhatnak kisebb eltérések. A termék ára a rendelés leadásakor rögzített ár, vagyis ez nem fog változni.

Elfogyott nem rendelhető státusz megjelölés

Ennek a terméknek jelenleg nincs készlete vagy nincs még meg a várható raktárra érkezés jól behatárolható ideje, ezért ezt nem tudod kosárba se helyezni. Itt érdemes alkalmaként visszanézni, vagy ügyfélszolgálatunknál érdeklődni a termék elérhetőségével kapcsolatban. 

Személyesen át tudom venni a csomagomat?

Erre sajnos nincs lehetőség. Webshopunkban csak internetes vásárlásra van lehetőség a feltüntetett kondíciók szerint.

Mennyibe kerül a szállítás, és ki szállítja a megrendelt termékeket?

Csomagjainkat a One Express futárszolgálat segítségével kézbesítjük házhoz vagy OMV Csomagpontokra. 

    Házhozszállítás díjak (súlytól, és mérettől függetlenül) / Megrendelés végösszeg
    1 590 Ft / 0 Ft - 10 000 Ft
    1 390 Ft/ 10 001 Ft - 20 000 Ft
    Ingyenes! - 20 001 Ft-tól

    Miért nem kaptam visszajelzést a rendelésemről?

    Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz annak rendszerünkbe történő beérkezéséről, később pedig egy újabb e-mailt a rendelés feldolgozásának megkezdéséről. A használt levelezőben nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is.

    Kapok értesítőt, ha elindul a csomag?

    Amikor a rendelés feldolgozását megkezdjük e-mailben értesítünk. Az ebben a levélben lévő követés gombra kattintva van lehetőséged élőben nyomon követni a rendelésed állapotát. (Rendelés rögzítve ➔ Csomagolva ➔ Szállítás alatt ➔ Kézbesítve státuszok szerint). A csomag szállító partnerünknél történő rögzítését követően pedig megjelenik majd az Online csomagkövetés link is, amelyre kattintva a csomag pontos helyzetét is nyomon tudod követni.

    Bankkártyával szerettem volna fizetni a webshopban, de nem sikerült, mi a teendő?

    Ha szeretnéd újra megpróbálni a bankkártyával való fizetést webáruházunkban, mert mondjuk túllépted a rendelkezésre álló időkorlátot (30 perc) akkor ahhoz be kell lépj a fiókodba (csak regisztrált vásárlóként van erre lehetőséged) ott a kis 'ember' ikonra kattintva a jobb felső sarokban a Megrendelések menüpont alatt láthatóak lesznek a megrendeléseid és itt az adott megrendelés sornál tudod majd megpróbálni újra kiegyenlíteni a számlát. Ezzel egy új fizetési kaput nyitsz majd meg a BARION-nál, amire nekünk nincs ráhatásunk mivel ez egy külső szolgáltatás. 

    Nézz utána annak is, hogy a kártyádat kibocsátó banknál aktiválva van-e az un. erős ügyfélhitelesítés!

    Több terméket is rendeltem mikor kapom meg? 

    A szállítási idő alapesetben 1-2 munkanap (a munkanapokon 12.00 óráig leadott rendelésekkel számolva) a több termékes csomagok esetén is. Ha viszont a több termékes megrendelésedben volt pl a rendelés leadásakor előrendelhető státuszú termék is, úgy annak a raktárra érkezését bevárjuk, és csak egyben küldjük majd ki a csomagodat. Így ez költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell a szállításért fizetned. 

    Mi történik, ha nem vagyok otthon mikor jön a futár?

    A Express One futár 2 egymást követő munkanapon fogja megkísérelni a kézbesítést.  Ha a kiszállítás dátuma vagy időpontja nem megfelelő, akkor a futárszolgálat munkatársával egyeztethetsz az új kiszállítási időponttal kapcsolatban (pl. a következő munkanapra ütemezheted a kiszállítást vagy kérheted, hogy az un 5 napos várakozási időben ne a következő napon, hanem mondjuk a 3. napon legyen a kiszállítás).

    Beírtam rendeléskor a megjegyzés rovatba, hogy mikor tudom átvenni a csomagomat, miért nem akkor hozta a futár?

    Szeretnénk itt is jelezni, hogy a futárszolgálatnak átadott csomagok esetén webáruházunknak nincs közvetlen ráhatása a kézbesítések konkrét időpontjaira! Így a megjegyzés rovatba beírt különböző kézbesítési idő intervallum kéréseket sem áll módunkban figyelembe venni a rendelések feldolgozásakor pl: 11.00-13.00 óra között vagyok otthon vagy ebédidőben tudom átvenni a munkahelyemen. Ugyanígy nem tudjuk garantálni azt sem, hogy a futárok a napi gyakran több mint száz csomag kézbesítése során figyelembe tudják venni az olyan egyedi kéréseket, mint pl: előtte fél órával hívjon vagy ha már elindult a címre hívjon. A futárszolgálatok a helyi depo által meghatározott útvonalon teljesitik a kézbesítéseket ezért, ha nem tudod az értesítőben megjelölt időintervallumban átvenni a csomagodat (és mást sem tudsz erre megkérni), abban az esetben a futárszolgálat munkatársával kell felvenned a kapcsolatot a Kézbesítési értesítőben megadott elérhetőségen. 

    Nem volt a csomagban számla, miért?

    A rendelésed feldolgozásának megkezdéséről e-mail-ben tájékoztatunk. Az ebben az e-mailben lévő gombra kattintva élőben követheted a rendelésed állapotát. Amint a csomagot szállításra elkészítettük válik elérhetővé és letölthetővé a rendeléshez kapcsolódó számla (pdf formátumban), jótállási jegy is. Ezért nem fogsz papír alapú számlát találni a csomagban. 

    Mi történik, ha sérülten jön meg a csomagom? 

    Mielőtt átveszed a csomagot minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét, mert miután az átvételt igazoló dokumentumot aláírtad a termék mennyiségi és minőségi (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék) átvétele részedről megtörténik! Ez azt jelenti, hogy az átvételt követően, azaz a futár távozása után már nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

    Szeretném a terméket visszaküldeni, mi a teendő?

    Ebben az esetben, és egyéb termék reklamációval kapcsolatosan is kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot itt
    ÜGYFÉLSZOLGÁLAT 
    ügyfélszolgálat
    MUNKANAPOKON 08.00-17.00
    +36-1/443-3039
    hello@otthonicuccok.hu

    vagy töltsd ki az ITT található űrlapot, és már küldjük is a termék vissza vételével kapcsolatos teendőket.

    Visszaküldtem a terméket. Mikor kapom vissza a pénzt?

    Elállás esetén a visszafizetésre ugyan a tudomásszerzéstől számítottan 14 nap áll rendelkezésünkre, de amint a visszaérkezett csomagot feldolgoztuk (vagy kétséget kizáróan nem igazolod, hogy azt visszaküldted) az utalást részedre a megadott bankszámlára azonnal elindítjuk.


    A vásárlóként téged megillető jogaidat megnézheted világos közérthető rajzos illusztrációk formájában is. 

    A képes tájékoztatóhoz kattints a képre.

    Képes fogyasztó barát tájékoztató