Gyakran Ismételt Kérdések
Mit jelentenek a termék adatlapon lévő jelölések?
A termékek elérhetőségét az alábbiak szerint jelöljük:
A termék raktáron van (zárójelben az aktuális db szám), és amennyiben munkanapokon 12.00 ig leadod a rendelésed akkor azt nagy eséllyel még aznap át is adjuk a futárnak kiszállításra. A várható szállítási időpontját - ami jellemzően 1-2 munkanap - megtalálod a termék adatlapjánál is.
Előrendelhető státuszt kap egy termék, amely ugyan pillanatnyilag elfogyott, de már beszállítás alatt van az utánpótlása. A termék adatlapon láthatod a várható raktárra érkezés időpontját is, amellyel úgy kell kalkulálj, hogy abban azért előfordulhatnak kisebb eltérések. A termék ára a rendelés leadásakor rögzített ár, vagyis ez nem fog változni.
Ennek a terméknek jelenleg nincs készlete vagy nincs még meg a várható raktárra érkezés jól behatárolható ideje, ezért ezt nem tudod kosárba se helyezni. Itt érdemes alkalmaként visszanézni, vagy ügyfélszolgálatunknál érdeklődni a termék elérhetőségével kapcsolatban.
Személyesen át tudom venni a csomagomat?
Erre sajnos nincs lehetőség. Webshopunkban csak internetes vásárlásra van lehetőség a feltüntetett kondíciók szerint.
Mennyibe kerül a szállítás, és ki szállítja a megrendelt termékeket?
MPL FUTÁRSZOLGÁLAT
Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére. Országos lefedettség.
Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.
Bővebb info: https://www.posta.hu/kuldemeny_erkezese/haznal_torteno_csomagkezbesites
Ezen szállítási mód díja bruttó 1590 Ft.
MPL CSOMAGAUTOMATA
A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors - a kapott kód és telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezen kívül napi 24 órában állnak a rendelkezésünkre.
Bővebb infó: https://www.posta.hu/csomagautomata
Ezen szállítási mód díja bruttó 1590 Ft.
FoxPost csomagautomata
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód.
Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia.
Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek.
Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, Ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti.
Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.
Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak
Ezen szállítási mód díja bruttó 1490 Ft.
GLS csomagpont
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitvatartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét.
Ezen szállítási mód díja bruttó 1790 Ft.
GLS FUTÁRSZOLGÁLAT
Az Árut a GLS futárszolgálat szállítja ki.
Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Ezen szállítási mód díja bruttó 2290 Ft.
Miért nem kaptam visszajelzést a rendelésemről?
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz annak rendszerünkbe történő beérkezéséről, később pedig egy újabb e-mailt a rendelés feldolgozásának megkezdéséről. A használt levelezőben nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is.
Kapok értesítőt, ha elindul a csomag?
Amikor a rendelés feldolgozását megkezdjük e-mailben értesítünk. Az ebben a levélben lévő követés gombra kattintva van lehetőséged élőben nyomon követni a rendelésed állapotát. (Rendelés rögzítve ➔ Csomagolva ➔ Szállítás alatt ➔ Kézbesítve státuszok szerint). A csomag szállító partnerünknél történő rögzítését követően pedig megjelenik majd az Online csomagkövetés link is, amelyre kattintva a csomag pontos helyzetét is nyomon tudod követni.
Több terméket is rendeltem mikor kapom meg?
A szállítási idő alapesetben 1-2 munkanap (a munkanapokon 12.00 óráig leadott rendelésekkel számolva) a több termékes csomagok esetén is. Ha viszont a több termékes megrendelésedben volt pl a rendelés leadásakor előrendelhető státuszú termék is, úgy annak a raktárra érkezését bevárjuk, és csak egyben küldjük majd ki a csomagodat. Így ez költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell a szállításért fizetned.
Beírtam rendeléskor a megjegyzés rovatba, hogy mikor tudom átvenni a csomagomat, miért nem akkor hozta a futár?
Szeretnénk itt is jelezni, hogy a futárszolgálatnak átadott csomagok esetén webáruházunknak nincs közvetlen ráhatása a kézbesítések konkrét időpontjaira! Így a megjegyzés rovatba beírt különböző kézbesítési idő intervallum kéréseket sem áll módunkban figyelembe venni a rendelések feldolgozásakor pl: 11.00-13.00 óra között vagyok otthon vagy ebédidőben tudom átvenni a munkahelyemen. Ugyanígy nem tudjuk garantálni azt sem, hogy a futárok a napi gyakran több mint száz csomag kézbesítése során figyelembe tudják venni az olyan egyedi kéréseket, mint pl: előtte fél órával hívjon vagy ha már elindult a címre hívjon. A futárszolgálatok a helyi depo által meghatározott útvonalon teljesitik a kézbesítéseket ezért, ha nem tudod az értesítőben megjelölt időintervallumban átvenni a csomagodat (és mást sem tudsz erre megkérni), abban az esetben a futárszolgálat munkatársával kell felvenned a kapcsolatot a Kézbesítési értesítőben megadott elérhetőségen.
Nem volt a csomagban számla, miért?
A rendelésed feldolgozásának megkezdéséről e-mail-ben tájékoztatunk. Az ebben az e-mailben lévő gombra kattintva élőben követheted a rendelésed állapotát. Amint a csomagot szállításra elkészítettük válik elérhetővé és letölthetővé a rendeléshez kapcsolódó számla (pdf formátumban), jótállási jegy is. Ezért nem fogsz papír alapú számlát találni a csomagban.
Mi történik, ha sérülten jön meg a csomagom?
Mielőtt átveszed a csomagot minden esetben ellenőrizd annak sértetlenségét, mert miután az átvételt igazoló dokumentumot aláírtad a termék mennyiségi és minőségi (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék) átvétele részedről megtörténik! Ez azt jelenti, hogy az átvételt követően, azaz a futár távozása után már nem áll módunkban reklamációt elfogadni.
Szeretném a terméket visszaküldeni, mi a teendő?
Ebben az esetben, és egyéb termék reklamációval kapcsolatosan is kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot itt
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
MUNKANAPOKON 08.00-17.00
+36-1/443-3039
hello@otthonicuccok.hu
vagy töltsd ki az ITT található űrlapot, és már küldjük is a termék vissza vételével kapcsolatos teendőket.
Visszaküldtem a terméket. Mikor kapom vissza a pénzt?
Elállás esetén a visszafizetésre ugyan a tudomásszerzéstől számítottan 14 nap áll rendelkezésünkre, de amint a visszaérkezett csomagot feldolgoztuk (vagy kétséget kizáróan nem igazolod, hogy azt visszaküldted) az utalást részedre a megadott bankszámlára azonnal elindítjuk.