Termék reklamáció
Természetesen minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy vevőink a lehető legjobb kiszolgálást kapják, ennek ellenére azonban sajnos előfordulhat, hogy az általunk forgalmazott termékkel kapcsolatban mégis minőségi kifogásod merül fel vagy sérülten esetleg hiányosan érkezik meg valamelyik termékünk hozzád.
Ezzel kapcsolatban kereshetsz minket a megadott elérhetőségeken
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
MUNKANAPOKON 08.00-16.00
+36-1/443-3039
hello@otthonicuccok.hu
vagy segítheted a munkákat azzal is, ha az alábbi űrlapon juttattod el visszajelzésed hozzánk.
Kérünk, hogy a termék reklamáció megfelelő feldolgozásához az általad tapasztalt hiba vagy hiányosság leírásán túl, - amennyiben lehetséges - néhány a hibás működést vagy a hivatkozott sérülést bemutató fotót vagy akár egy 3-5 másodperces videót is csatolj részünkre. Miután feldolgozzuk a beérkezett infókat fogunk tájékoztatni a következő lépésekről, vagyis, hogy hogyan fogjuk tudni megoldani ezt a problémát.
Vásárlástól való elállás
Nem vált be a termék és szeretnéd visszaküldeni részünkre? Természetesen erre indoklás nélkül is lehetőséged van csak add meg az adataidat, és már küldjük is a termék visszavételével kapcsolatos részletes teendőket.
További részletes információk az Általános szerződési feltételeinkben »
Vásárlástól való elálláshoz egyébként használhatod az Automata megrendelés visszaigazoláskor is kapott Elállási nyilatkozat nyomtatványt is, amit a hello@otthonicuccok.hu -email címre tudsz elküldeni.
Rendelési és termék információk
(*) A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
A vásárlóként téged megillető jogaidat megnézheted világos közérthető rajzos illusztrációk formájában is.
A képes tájékoztatóhoz kattints a képre.